به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی مقابل نساجی مازندران 120 دقیقه نتوانست دروازه این تیم را در جام حذفی باز کند که مقابل پیکان تهران در لیگ برتر هم گلی برای این تیم به ثبت نرسید.
آخرین گلی که استقلال به ثمر رسانده در دربی پایتخت بود؛ جایی که رودی ژستد در دقیقه 81 دروازه پرسپولیس را باز کرد و از آن پس دیگر گلی برای آبی های تهرانی به ثبت نرسید.
حالا استقلال 219 دقیقه است در گل زدن ناکام مانده و این موضوع ممکن است در بازی با سپاهان باعث ایجاد تغییر در خط حمله آبی پوشان شود. در  دیدار استقلال و پیکان در لیگ برتر رودی ژستد مهاجم نوک آبی ها بود و مقابل نساجی این مهاجم از ترکیب اصلی بیرون رفت تا اینطور به نظر بیاید که استقلال بدون فوروارد بازی می کند.
این دو حالت اما دردی در امر گلزنی برای استقلالی ها دوا نکرد و آبی ها نتوانستند در این دو مسابقه گلی به ثمر برسانند. حالا احتمال دارد برای مسابقه با سپاهان خط حمله استقلال بار دیگر دستخوش تغییر شود.
کادرفنی استقلال قطعا برای برد مقابل سپاهان برنامه ریزی خواهد کرد. استقلال که هرگز دوست ندارد فاصله 6 امتیازی در صدرجدول با پرسپولیس را از دست بدهد، برای نتیجه گرفتن مقابل سپاهان تلاش خواهد کرد. بر این اساس رفع مساله گلزنی در دو بازی گذشته موضوعی است که مورد توجه کادرفنی قرار خواهد گرفت و باید دید فرهاد مجیدی و همکارانش چگونه ترکیب هجومی تیم شان را در بازی هفته بیست و پنجم خواهند چید.