پروژه بازگشت شهاب عزیزی خادم زودتر از آنچه تصور می شد به بن بست رسید

در حالی که برخی حامیان شهاب عزیزی خادم، روسای هیات ها را تحریک کرده بودند با جمع آوری امضا علیه منتقدین رییس معزول فدراسیون فوتبال، احسان اصولی، مهرداد سراجی، احمدرضا براتی و کیومرث حیدری را تحت فشار بگذارند، نقشه حامیان عزیزی خادم خیلی زود نقش برآب شد.

به گزارش طرفداری، اساسنامه فدراسیون فوتبال به صراحت می گوید برای تشکیل جلسه فوق العاده از سوی اعضای مجمع، دو پنجم اعضا، یعنی 36 نفر از 87 نفر باید تقاضای جلسه بدهند ولی حامیان شهاب عزیزی خادم بدون توجه به اساسنامه، شروع به جمع آوری امضا کردند تا با حدود هفده یا هجده امضا، خواهان استیضاح منتقدین شهاب عزیزی خادم شوند اما خیلی زود در صف حامیان شهاب شکاف افتاد و نفر به نفر امضای خود را پس گرفتند.

روسای هیات های استان های فارس، خراسان شمالی و جنوبی، سیستان و بلوچستان و ... امضاهای خود را پس گرفتند و یزد و کردستان هم احتمالا شنبه یا یکشنبه همین کار را انجام می دهند تا بازی طراحی شده از سوی پدر خوانده جریان انحرافی فوتبال و کاظم طالقانی، رییس هیات فوتبال خوزستان با شکست مواجه شود.

شنیدیم چند رییس هیات باقی مانده هم قرار است حداکثر روز یکشنبه جلسه ای به صورت آنلاین بگذارند و در پایان این نشست مجازی اعلام کنند نظر به این که شرایط فوتبال ایران خاص است، امضای خود را پس می گیرند.

البته مطابق اساسنامه حتی اگر امضای خود را هم پس نگیرند، به خواسته آنها در جلسه دهم خرداد ماه ترتیب اثر داده نمی شود چرا که جلسه دهم خرداد درباره عزل موقت شهاب عزیزی خادم و تبدیل آن به عزل دائم است و برای بررسی وضعیت سایر اعضای هیات رییسه باید مطابق اساسنامه، دو پنجم اعضای مجمع درخوئاست جداگانه ای بدهند و تاریخ جداگانه ای برای این کار در نظر بگیرند.

 

همچنین بخوانید»

مانور 13 نفره حامیان شهاب عزیزی خادم در مجمع؛ بلوف استیضاح!

پایان امپراتوری حامی عزیزی خادم در خوزستان؛ رد صلاحیت دست راست پدر خوانده!