به گزارش "ورزش سه"، محمدامین حزباوی پنج روز قبل در هفته اول فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برخلاف مسابقات لیگ ستارگان قطر، در ترکیب السد در دیدار برابر شارجه امارات قرار نگرفت و حتی به عنوان یار تعویضی به زمین نرفت، اما حالا با آمادگی بدنی بهتر امیدوار است امروز در مسابقه مقابل تیم قطر اس. سی شانس بازگشت به جمع 11 نفر اصلی را پیدا کند.

ستاره ایرانی السد که در هفته اول لیگ ستارگان قطر به طور کامل نیمکت نشین بود، در هفته دوم مقابل الاهلی در ترکیب ابتدایی قرار گرفت که خیلی زود موفق به گلزنی شد و در سومین دیدار هم برابر الوکره 81 دقیقه بازی کرد، اما در مسابقه آسیایی برابر شارجه این اتفاق برای او نیفتاد که احتمالا بخاطر حضورش در اردوی تیم امید ایران بود.

محمدامین حزباوی در مرحله مقدماتی المپیک 2024 و جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا در اردوی تیم امید ایران بود که دو بازی مقابل هنگ کنگ و ازبکستان انجام داد و یک گل به ثمر رساند و نمایش خوبی داشت، اما در بازگشت به اردوی السد، مقابل شارجه بازی نکرد که امروز احتمالا این وضعیت برای او تغییر کند.

1929288

السدتیم فوتبال السد از ساعت 20:30 امشب (شنبه) در ورزشگاه بین المللی خلیفه دوحه در هفته چهارم لیگ ستارگان مقابل تیم قطر اس. سی قرار می‌گیرد که محمدامین حزباوی دوباره در فهرست تیمش قرار گرفته و احتمالا در این بازی به میدان برود.