به گزارش "ورزش سه"، لیورپول هفته گذشته برابر ولورهمپتون در لیگ برتر و لاسک در مرحله گروهی فصل جدید لیگ اروپا به پیروزی رسید تا روزهای خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

شاگردان یورگن کلوپ در هر دو بازی ابتدا از حریف عقب افتادند اما موفق شدند شرایط را به سود خودشان تغییر دهند و سه امتیاز ارزشمند هر دو دیدار را به دست آورند.

فن دایک در آستانه بازی برابر وستهم در هفته ششم لیگ برتر و در حالی که لیورپول ۱۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن را کسب کرده به خبرنگاران گفت:" سرسختی و قدرت بازگشت از شرایط دشوار چیزی است که باید به آن افتخار کرد.

1916717

ما این کیفیت را داریم که بتوانیم سرنوشت بازی را تغییر دهیم. چه در ترکیب اصلی و چه روی نیمکت، باید این باور به تغییر را داشته باشید و ما ثابت کردیم که قطعا از این باور برخوردار هستیم.

همه چیز به این مربوط است که بتوانید واکنش درستی به شرایط نشان دهید. باید بتوانید آرامش‌تان را حفظ کنید و در این صورت است که راهی پیدا خواهید کرد و ما این کار را کردیم.

تیم خوب و جوان و باکیفیتی داریم اما در آخر همه چیز به نتیجه مربوط است. همه به دنبال ارائه بهترین نمایش در تک تک دیدارها هستند اما گاهی باید در آرامش راهی پیدا کرد."