به گزارش "ورزش سه" مرتضی پورعلی گنجی پس از حضور در اردوی تیم ملی و بازی برابر النصر عربستان، در تعطیلی لیگ برتر فرصت مناسبی پیدا کرد تا در کلاس‌های مربیگری حضور یابد. او برای کسب مدرک C آسیا که در چالوس برگزار شد، ثبت نام کرد، تا به جمع مربیان فوتبال خود را اضافه کند.

دوران بازیگری و مربیگری، دو دوره‌ی متفاوت است که مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها، چالش جدیدی را می‌خواهد تجربه کند و درحالی که در قامت یک بازیکن در مستطیل سبز حاضر است، در کلاس‌های مربیگری شرکت کرد.

1930194

اسماعیل بابائی دوست مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان چالوس در رابطه با حضور مدافع پرسپولیس در کلاس‌های مربیگری گفت: کلاس مربیگری فوتبال C آسیا از ۱۸ شهریور ماه آغاز و در اولین روز مهر، اختتامیه این دوره برگزار شد. در کلاس پذیرای ۲۴ شرکت کننده بودیم و آقایان حسن عسگری و سید احمد رضوی تدریس را عهده‌دار بودند. یکی از چهره‌های سرشناس کلاس مرتضی پورعلی گنجی مدافع مازندرانی تیم ملی و پرسپولیس بود. از آنجایی که بازیکنان ملی‌پوش دیگر در کلاس‌های D شرکت نمی‌کنند، به صورت خودکار مدرک D دریافت می‌کنند تا مستقیما در کلاس C آسیا بنشینند.

1930195

پورعلی‌گنجی نیز مستقیما به این کلاس آمد و او در این دوره از کلاس‌ها که به میزبانی هیئت فوتبال شهرستان چالوس برگزار می‌شد، حاضر شد تا خود را رسما در جمع مربیان فوتبال قرار دهد.

حضور چهره‌های این چنینی در این کلاس‌ها سطح و کیفیت را بالا خواهد برد. او در روز آخر کلاس پیراهن بازی خود را به استاد عسگری، مدرس این دوره‌ هدیه داد.

1930199
1930196
1930197
1930198