به گزارش "ورزش سه"، درگیری بین بازیکنان تیم ملی زنان اسپانیا و مدیران فدراسیون فوتبال این کشور در چند هفته اخیر به بالاترین حد ممکن رسیده است. 

اتفاقاتی که پس از قهرمانی این تیم در جام جهانی 2023 رخ داد و رفتار ناشایست لوئیس روبیالس که باعث شد او در نهایت از سمتش کناره‌گیری کند و پرونده‌ای برایش تشکیل شود سرآغاز این اتفاق بود که حالا ابعاد دیگری پیدا کرده است. 

پوتیاس که به عنوان بهترین بازیکن فوتبال زنان در دنیا شناخته می‌شود به شدت از رفتارهایی که در طول چند سال اخیر با بازیکنان این تیم صورت گرفته عصبانی است و فاش کرده که بارها مجبور شده با اتوبوس سفر کند، در حالی که مقامات فدراسیون با هواپیما راهی سفر می‌شدند. 

1903642

این ستاره بارسلونا در این باره به خبرنگاران گفت: «دیگر تحملی برای آنچه تمام دنیا دید وجود ندارد. دیگر تحملی برای اتفاقاتی که دیده نشد چون به صورت زنده پخش نشد و ما هم نمی‌توانیم در طول طی شدن روند قانونی درباره‌اش حرف بزنیم وجود ندارد. این سیستم شکست خورد. این فدراسیون شکست خورد و این کشور شکست خورد.

آنها ما را مجبور می‌کردند شش یا هفت ساعت با اتوبوس سفر کنیم، در حالی که تیم حریف همیشه در نهایت آسایش پرواز می‌کرد. ما مجبور بودیم ساعت سه صبح بیدار شویم تا به هواپیما برسیم، در حالی که می‌دانستند این زمان‌بندی برای ورزشکار حرفه‌ای مناسب نیست. شما این چیزها را دیدید اما ما سال‌هاست در این شرایط بد قرار داریم.»