به گزارش "ورزش سه"، آخرین دربی برانکو ایوانکوویچ در ایران با پیروزی 1-0 سرخپوشان همراه بود؛ دیداری جذاب و هیجان‌انگیز که با گل احمد نوراللهی و البته پنالتی به ثمرنرسیده فرشید اسماعیلی به پایان رسید.

در شروع این بازی فرشید اسماعیلی صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما به شکلی عجیب تصمیم گرفت پنالتی خود را به صورت چیپ بزند و این ضربه هم از بالای دروازه به بیرون رفت تا در حالی که بیرانوند فریب خورده بود، پنالتی از دست برود.

1931253

فرشید اسماعیلی بعد از پایان بازی به شدت مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفت و حتی همین فرصت‌سوزی نام او را در شبکه‌های اجتماعی وایرال کرد و باعث شوخی کاربران فضای مجازی شد.

حالا چهار سال بعد از این بازی و در حالی که بیرانوند و اسماعیلی برای تیم‌های مختلف بازی کردند، این بار در یک بازی دوستانه به هم رسیدند. جایی که فرشید پیراهن نساجی را بر تن داشت و بیرانوند هم در بازگشت به پرسپولیس، دوباره شماره یک این تیم را بر تن کرده است.

فرشید اسماعیلی بعد از مصدومیت سخت در فولاد، امید زیادی دارد تا در نساجی خود را نشان دهد و با پیراهن این تیم در بازی‌های آسیایی بدرخشد تا دوباره به مردان مهم فوتبال ایران تبدیل شود.