به گزارش "ورزش سه"، تیم های سپاهان و الاتحاد فردا در دیداری حساس از هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم نقش جهان اصفهان به مصاف هم می روند. نونو اسپریتو سانتو، سرمربی قهرمان عربستان در نشست خبری پیش از بازی حضور یافت و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

ویدئو: 312286

مشروح صحبت های سانتو را در زیر می خوانیم:

بولت هوادارسپاهان مربی خوبی دارد و او را می شناسم
باعث افتخار ما است که در ایران حضور داریم. این بازی دوم ما در مرحله گروهی خواهد بود. از سپاهان انتظارات بسیار خوبی خواهیم داشت. بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی دارند. آنها مربی خوبی دارند که او را می شناسم و بسیار با کیفیت است.

بولت هوادارمی دانیم که قرار است در چه اتمسفری بازی کنیم
در بازی اول که برای ما خیلی مهم بود، پیروز شدیم. خیلی خوب می دانیم که کسب امتیاز در بازی خارج از خانه چقدر برای ما مهم است. این چیزی است که ما فردا برای آن می جنگیم. می دانیم که قرار است در شرایط و اتمسفری بازی کنیم که هواداران سپاهان از تیمشان حمایت کنند.

بولت هواداردر تمرین امروز خودمان را آماده می کنیم
امروز یک جلسه تمرینی خواهیم داشت و تلاش می کنیم خودمان را با زمین تمرین وفق بدهیم. سعی می کنیم خودمان را برای بازی فردا آماده کنیم.  

بولت هواداربخاطر برنامه فشرده، زودتر به ایران آمدیم
تأثیر استراحت سپاهان و برنامه فشرده الاتحاد در بازی فردا؟ این واقعیت ماجراست و ما در مدت زمان کوتاهی چند بازی را انجام دادیم که این شرایط را برای ما سخت تر خواهد کرد. تمام تلاشمان را کردیم تا ریکاوری خوبی انجام دهیم و بازیکنانمان را به این بازی برسانیم. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتیم دیروز به ایران سفر کنیم تا خودمان را به دلیل شرایط مسافرتی و طول پرواز، تطبیق دهیم. پس از اینکه بازی شروع شود، تمام این موضوعات فراموش خواهد شد. چون ما کادرفنی و بازیکنان باتجربه ای داریم.

بولت هوادار بنزما؟ بعضی اوقات تمام بازیکنانمان را نداریم
غیبت بنزما و ژوتا؟ مدتی است که آنها را در اختیار نداریم. ما حتی بازیکنانی داشتیم که راهی تیم ملی بازی شدند. تمام تلاشمان را کردیم تا از بازیکنان خوب و جوانمان استفاده کنیم تا تجربه کسب کنند. بازی هایمان را انجام می دهیم، گاهی اوقات بازیکنانمان را کامل در اختیار داریم و بعضی اوقات اینگونه نیست. به تمام بازیکنانمان اعتماد داریم و تلاش می کنیم تا راه حلی برای غلبه بر مشکلات پیدا کنیم.

تکمیل می شود....