به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس در نشست خبری قبل از دیدار آسیایی سپاهان و الاتحاد، در خصوص تقابل با نونو اسپریتو، سرمربی رقیب و هموطن خود در بازی فردا و توانایی شکست تیم او عنوان کرد: همیشه این جواب ها را رد می کنم چون نمی توانم حدس بزنم که نتیجه چه چیزی خواهد بود چون در آخر بازی مشخص می شود، اما باید درباره اولین نتیجه ای که خودم به دست می آورم، حرف بزنم.

او یادآور شد: اگر ما بتوانیم در آن قضیه(موارد پیش از بازی) برنده باشیم، در سایر موارد هم می توانیم برنده از زمین خارج شویم. باید به همه کارها پله به پله اهمیت بدهیم. باور دارم که فردا بازی خیلی خیلی خوبی به نمایش می گذاریم.

مورایس تاکید کرد: امیدوارم شرایط در آینده بهتر شود؛ همانطور که ای اف سی برای پیشرفت و عدالت در فوتبال تلاش می کند، این اتفاق برای ما هم بیفتد چون بنده نیز به حقیقت و عدالت اعتقاد دارم. باید بتوانیم احترام بگذاریم تا مورد احترام قرار بگیریم.

او در خصوص تقابل با نونو سانتو، سرمربی پرتغالی الاتحاد که در گذشته تجربه کار در کنار هم زیر نظر ژوزه مورینیو را داشتند و خاطره‌ساز شدند، ابراز کرد: خیلی سال قبل‌تر از آن دوران، نونو را می‌شناسم. او یک مربی خوب نیست، بلکه یک انسان خارق‌العاده است. از روزی که او را دیدم تا به امروز، رابطه و همان خوش و بش یکسان بوده و یک انسان فوق العاده خوب است.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: نه بخاطر اینکه نونو یک فرد پرتغالی است، اما واقعا هر وقت او را می بینم لذت می برم چون یک رهبر فوق العاده است و امروز هم می بینید یک تیم با کیفیت را رهبری می کند. باعث افتخارم است که همراه با الاتحاد به ایران و اصفهان آمده و قرار است مقابل تیم ما بازی کند. خوشحالم که موفقیت او را می بینم و به این مربی خوشامد می گویم و امیدوارم بهترین ها برای آنها اتفاق بیفتد.