به گزارش "ورزش سه"، رایو وایه‌کانو مدتی است در بحران به سر می‌برد و امروز این بحران با اقدام عجیب کاپیتان این تیم به اوج رسید.

اسکار ترخو، کاپیتان آرژانتینی رایو وایه‌کانو، که از محبوبیت گسترده‌ای بین هواداران برخوردار است با انتشار بیانیه‌ای گفت به نشانه اعتراض به مدیران باشگاه دیگر حاضر نیست بازوبند را به بازو ببنند. ترخو در بیانیه خود نوشت:" من به دلایل مختلفی دیگر بازوبند کاپیتانی را به بازو نمی‌بندم. مهم‌ترین دلیل من نحوه برخورد مدیریت با بازیکنان و هواداران است. دو گروهی که باشگاه بر اساس آنها استوار شده است".

1934057

ترخو سابقه 270 بازی برای رایو وایه‌کانو را دارد و در دیدار اخیر این تیم مقابل مایورکا در لالیگا با بازوبند کاپیتانی در میدان حضور داشت. این ستاره آرژانتینی نهمین بازیکن باسابقه تاریخ باشگاه اسپانیایی است.

کاپیتان رایو وایه‌کانو در ادامه بیانیه خود نوشت:" بازوبند کاپیتانی هیچوقت برای من اولویت نبود. از اولین روزی که به این باشگاه آمدم و با هواداران آشنا شدم فهمیدم که اینجا خانه من است. نمی‌دانم تا کی اینجا خواهم بود ولی تا آن روز از حضور کنار هم‌تیمی‌هایم، فوتبال بازی کردن و زندگی با هواداران لذت خواهم برد. این بهترین میراث باشگاه رایو وایه‌کانو است. مدتها بود به این فکر می‌کردم و در نهایت تصمیم گرفتم بازوبند را تحویل بدهم. دلایل زیادی دارد ولی مهمترین دلیلش رفتار مدیریت با بازیکنان و هواداران است. دو گروهی که اصل و اساس باشگاه هستند".

ترخو پیش از این هم بارها به رفتار نامناسب مدیریت باشگاه با هواداران در مسائلی مثل قیمت‌گذاری بلیت‌ها اعتراض کرده بود. او همچنین سابقه اعتراض به رفتار مدیران باشگاه با کادر فنی را دارد. رایو وایه‌کانو در حال حاضر در رتبه هفتم جدول لالیگا ایستاده است.