به گزارش "ورزش سه"، قاسم شهبا سرمربی این فصل مس شهربابک که در هفته‌های ابتدایی نتوانسته مطابق انتظار ظاهر شود و تیمش با بدشانسی‌هایی نیز در مسیر کسب نتیجه مواجه شده، امروز در دیداری حساس برابر پارس جنوبی قرار خواهد گرفت.

نارنجی‌پوشان شهربابک که خصوصا طی دو هفته اخیر نمایشی موفق از حیث تاکتیکی از خود به جا گذاشته‌اند، امیدوارند در جدال با حریف مدعی این فصل به نتیجه مناسبی دست یافته و ادامه فصل را دنبال کنند.

پارس جنوبی با هدایت امید روانخواه طی سه هفته ابتدایی به سه برد ارزشمند دست یافت اما در هفته گذشته در نمایشی دور از انتظار برابر استقلال ملاثانی در خانه حریف تن به شکست دو گله داد تا وضعیت برای روانخواه نیز نگران کننده باشد.

قاسم شهبا در شرایطی اکنون با تیم مس شهربابک برابر روانخواه و پارس جنوبی قرار خواهد گرفت که در فصل گذشته روی نیمکت آرمان گهر موفق شده بود این تیم را طی دو بازی رفت و برگشت شکست دهد. آنها ابتدا در خانه حریف با یک گل این تیم را شکست دادند و در بازی برگشت نیز توانستند با نتیجه 3-2 پارس جنوبی را شکست دهند. قاسم شهبا سه بازی اخیر خود مقابل پارس جنوبی را با برتری از زمین خارج شده و اکنون در شرایطی که نیاز مبرمی به امتیازات این جدال دارد، باید دید قادر خواهد بود این روند را حفظ کند یا خیر.