به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مودریچ با رئال مادرید در انتهای فصل گذشته به اتمام رسید اما دو طرف برای تمدید این قرارداد به مدت یک سال دیگر به توافق رسیدند. 

با وجود این که این ستاره کروات فصل گذشته هم نقش مهمی در خط میانی رئال ایفا می‌کرد و علیرغم بالا رفتن سنش یکی از بهترین بازیکنان این تیم بود اما شرایط برای او به شکل متفاوتی پیش رفت و این فصل به نیمکت تبعید شد. 

بسیاری از منابع نزدیک به این تیم تاکید کرده بودند که کارلو آنچلوتی در این باره با او صحبت کرده بود اما باز هم به نظر می‌رسد که این شرایط چندان برای او خوشایند نیست. 

1933856

میاتوویچ در گفتگو با ال لارگوئرو در این باره اظهار داشت: «طبیعی است که مودریچ از این وضعیت ناراحت باشد. او انتخاب کرد که بماند و حالا شرایط سختی را در این تیم پشت سر می‎‌گذارد اما همیشه روحیه‌اش را حفظ می‌کند. 

صادقانه باید بگویم که مودریچ هرگز به رفتن فکر نمی‌کند. او دوست دارد برای داشتن جایگاهش در این تیم بجنگد. مودریچ عمیقا معتقد است که می‌تواند با حضورش در زمین به رئال مادرید کمک کند.»

این اظهارات در حالی مطرح شده که پیش از این گفته شده بود که لیونل مسی از مدیران اینترمیامی خواسته که برای به خدمت گرفتن این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اقدام کنند و او را به لیگ آمریکا بیاورند.