به گزارش "ورزش سه"، طلسم ناکامی‌های مس شهربابک با یک برد طلایی در خارج از خانه و برابر تیم مدعی پارس جنوبی جم که روی نیمکت خود امید روانخواه را در اختیار داشت شکسته شد.

شاگردان قاسم شهبا که طی 4 هفته پیش از این جدال با دستیابی به تنها یک امتیاز و بدون گل زده، کار را به پایان رسانده بودند و از سوی بخشی از هواداران و منتقدان با هجمه سنگینی مواجه بودند، پاسخ روشنی به آن دادند و توانستند با سه گل در بوشهر نتیجه را به سود خود خاتمه داده و دست پر به شهربابک بازگردند.

این در حالی بود که طی روزهای پیش از این فشار ناشی از عدم نتیجه‌گیری پای مدیرعامل باشگاه را نیز به میان کشیده بود و برخی سیاست‌های او در قبال تیم را مورد هدف قرار داده‌ بودند. عباس قشمی که اکنون چهارمین سال مدیرعاملی باشگاه را پشت سر می‌گذارد، در شرایطی مدیریت این تیم را عهده‌دار شده بود که آنها با سقوط به دسته سوم در دوره مدیریت قبلی، با خرید امتیاز پا به مسابقات لیگ دو گذاشته بودند. در نهایت آنها توانستند در همان فصل با تدابیر در نظر گرفته شده جواز صعود به لیگ دسته اول را به عنوان قهرمان مسابقات به دست بیاورند و در ادامه نیز طی دو فصل گذشته با حضور در جایگاه‌های تک رقمی، هواداران را کاملا راضی نگه دارند.

1935723

نگاه به بحث زیرساختی و مدیریت هزینه در راستای توجه به اهدف باشگاه و توجه به جوانان استان و دیگر رشته‌ها، از جمله مسوولیت‌هایی بود که به خوبی از سوی آنها به نتیجه رسید و این تیم در رشته والیبال نشسته قهرمانی در لیگ را نیز به خود اختصاص داد و در این فصل نیز جوانان زیادی به تیم اصلی راه یافتند. حضور در رشته‌های بسکتبال و بدمینتون و توجه به بخش ورزش بانوان از دیگر اقداماتی بود که این باشگاه برای موفقیت شهربابک در دستور کار خود قرار داد.

در دیدار با پارس جنوبی نیز قاسم شهبا هر چهار بازیکن بومی و جوان این تیم را مورد استفاده قرار داد که دو نفر آنها موفق به گلزنی در این جدال شده و طلسم ناکامی شهربابکی‌ها را پایان دادند. اکنون این تیم در هفته آتی و در شرایطی که نظر می‌رسد منتقدان نیز به واسطه نمایش فنی موفق و همچنین قرار گرفتن در مسیر نتیجه‌گیری حامی تیم باشند، دربی بزرگی را پیش رو خواهند داشت و باید برابر مس سونگون که اکنون در رقابت با مدعیان حاضر است، قرار گیرند. دیداری که می‌توانند در صورت کسب نتیجه در آن، کاملا از شرایط موجود فاصله گرفته و در مسیر موفقیت فصول گذشته گام بردارند.