به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی حسینی که یکی از مهم‌ترین خریدهای تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی بود و البته هنوز پاکو خمس فرصت چندانی برای خودنمایی این ستاره ریزنقش به او نداده، امروز شانس بازی در اراک به‌عنوان یار ثابت یا تعویضی را دارد و باید در ورزشگاهی به زمین برود که بهترین دورانش را در آنجا داشت.

این هافبک سرعتی و جنگنده تراکتور در دوران حضورش در آلومینیوم اراک صعود به لیگ برتر را تجربه کرد و در لیگ بیستم نیز یکی از ستاره‌های سبزپوشان بود که توانست در 28 مسابقه پنج گل به ثمر رساند و پنج پاس گل بدهد و با این عملکرد راهی مس رفسنجان شود و در این تابستان هم به تبریز برود.

1936005

مهدی حسینی که فصل قبل 30 بازی در لیگ برتر انجام داد و جزو بهترین مهره های مس رفسنجان بود، در حالی همراه با کاروان تراکتور به اراک سفر کرده که گل های حساسی برای آلومینیوم به ثمر رسانده و نمایش او در خاطره تماشاگران این تیم مانده است.

یکی از خوشحالی گل های ویژه مهدی حسینی در دوران حضورش در آلومینیوم اراک نیز که تصویر آن را می بینید، زمانی است که او گل خود را تقدیم به میثم مجیدی، کاپیتان تیمش که در آن مقطع مصدوم بود کرد؛ بازیکنی که حالا عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم شده است.