به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی به بازیکنان‌ آکادمی اینترمیامی توصیه کرده است که "بیشتر راه بروند" و دیوید بکام فاش کرد که چگونه این بازیکن آرژانتینی به رشد آن‌ها کمک می‌کند.

دارنده 7 توپ طلا در تابستان 2023 یک انتقال خیره کننده به ایالات متحده را تکمیل کرد. بکام، به عنوان یکی از مالکان باشگاه آمریکایی، به انجام این معامله کمک کرد.

مسی در حال حاضر در حال ریکاوری یک مصدومیت نگران کننده است. این آسیب او را از همراهی اینترمیامی در پلی آف لیگ حرفه‌ای آمریکا باز می‌دارد، اما او از تجربیات گسترده خود به خوبی استفاده می‌کند.

1936268

بازیکنان جوان این باشگاه با آرزوی انتقال این بازیکن به اینترمیامی را داشتند و قهرمان جام جهانی خوشحال است که این دانش را که در این سال‌ها به دست آورده به آن‌ها منتقل کند.

بکام به پادکست Stick to Football گفته است:"آوردن لئو همه چیز را تغییر داده است. بچه‌های آکادمی کسی را دارند که باید به او نگاه کنند، کسی که همه کارها را انجام داده، همه چیز را برده، و او به آن‌ها آموزش می‌دهد که همین شگفت‌انگیز است."

بکام ادامه داد:"روز گذشته گفتگویی با یکی از بچه‌های آکادمی انجام دادم. از او پرسیدم:"بهترین نصیحتی که لئو تا به حال به تو کرده چیست؟" و او گفت:"بیشتر راه برو. مسی گفت بیشتر راه برو چون بیشتر می‌بینی." پس او اینطور اینجا کار را آغاز کرده است. باورنکردنی است."