به گزارش "ورزش سه"، جدایی جوردن هندرسون و پیوستنش به لیگ عربستان باعث شد که فن دایک در ابتدای فصل به عنوان کاپیتان جدید لیورپول انتخاب شود.

یورگن کلوپ در این فصل از بازیکنان جوانی مانند بن دواک 17 ساله استفاده کرده و در کنار آنها خریدهای جدیدی چون الکسیس مک آلیستر، دومینیک سوبوسلای و رایان گراونبرخ هم به این تیم کمک زیادی کرده‌اند.

فن دایک در آستانه دیدار این هفته برابر برایتون به آژانس خبری پی ای گفت: «از نظر من تغییر بازیکنان چالش نیست، چون این اتفاقاتی است که همیشه رخ می‌دهد. چنین اتفاقاتی حتما همیشه دلایل خاص خودش را دارد. 

1903819

بازیکنانی از این تیم جدا می‌شوند و بازیکنان جدید به جمع ما می‌آیند. بازیکنان قدیمی با وظایف جدید روبرو خواهند شد و من فکر می‌کنم این شرایط برای همه ما بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است و از آن استقبال می‌کنیم. 

همه به خوبی متوجه این موضوع هستند که نقشی دارند و باید آن را به خوبی ایفا کنند. مهم نیست که در ترکیب اصلی قرار داریم یا روی نیمکت نشستیم، همه سعی دارند برای لیورپول سرنوشت‌ساز ظاهر شوند. من فکر می‌کنم تا به حال توانستیم موفقیت خوبی به دست آوریم.

این تیم حالا ترکیب از بازیکنان جوان و باتجربه است و کار در این شرایط هرگز آسان نیست، اما من سعی دارم همیشه به تیمم کمک کنم. ما در حال حاضر تیمی فوق العاده هستیم که می‌توانیم هر تیمی را در دنیا به دردسر بیندازیم.»