به گزارش "ورزش سه"، اسکات مک تامینی می‌گوید تماشای مستند جدید دیوید بکام به او انگیزه داد تا در پیروزی 2-1 منچستریونایتد مقابل برنتفورد 2 گل بزند.

یونایتد به لطف گل دقیقه 26 ماتیاس جنسن چند دقیقه با شکست 1-0 فاصله داشت، اما مک تامینی به عنوان بازیکن تعویضی توانست در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، 2 گل به ثمر برساند.

پس از بازی، این ملی پوش اسکاتلندی فاش کرد که مستند بکام را روز جمعه تماشا کرده و این موضوع او را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داد.

1937291

مک تامینی گفت: "نمی‌توانم احساسم را در مورد گل دوم توصیف کنم. دیشب داشتم مستند دیوید بکام را تماشا می‌کردم و شما تاریخ و افراد قدیمی این باشگاه را می‌بینید. این کاری است که بچه‌ها برای این تیم انجام می‌دهند، خیلی مهم است که همه دور هم جمع شویم و این کار را برای مردم انجام دهیم. خودم طرفدار یونایتد هستم، بنابراین می‌خواهم عملکرد خوبی داشته باشم."

یونایتد پس از شکست مقابل گالاتاسرای و کریستال پالاس در هفته‌های اخیر از سومین شکست خانگی متوالی فرار کرد. آن‌ها 8 امتیاز کمتر از تاتنهام صدر جدولی در اختیار دارند. یونایتد آخر هفته آینده به مصاف شفیلد یونایتد می‌رود و سه‌شنبه بعد در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگن بازمی‌گردد.