به گزارش "ورزش سه"، فهرست تیم ملی انگلیس برای وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر از سوی ساوت‌گیت اعلام شد و نام هندرسون هم در آن به چشم می‌خورد. 

سه شیرها در روز سیزدهم اکتبر باید در دیداری دوستانه در ورزشگاه ومبلی به مصاف تیم ملی استرالیا بروند و پس از آن در چهاردهم اکتبر در دیداری حساس و تماشای در چارچوب رقابت‌های انتخابی یورو 2024 روبروی ایتالیا به میدان خواهند رفت. 

دعوت از هندرسون برای این دو دیدار اعتراض بسیاری از هواداران تیم ملی انگلیس را به همراه داشت، چرا که آنها معتقد هستند حضور او در لیگ عربستان که از کیفیت بالایی برخوردار نیست به این معناست که این بازیکن شایستگی همراهی تیم ملی کشورش را ندارد. 

1921184

با این حال، ساوت‌گیت به زودی راهی عربستان خواهد شد تا از نزدیک به تماشای عملکرد این ستاره تیمش بنشیند و معتقد است که نمایش او در این مدت خوب و قابل قبول بوده است. 

سرمربی تیم ملی انگلیس در این باره اظهار داشت:« داده‌های فیزیکی او خوب هستند. لیگ عربستان به اندازه انگلیس باکیفیت و پر فشار نیست. بخشی از آن به دلیل گرمای هوا است. دو یا سه توقف برای نوشیدن آب در هر بازی در نظر گرفته می‌شود. 

این موضوع تاثیر زیادی روی عملکرد بازیکن و هر تیم خواهد داشت. این موقعیتی است که ما از نزدیک آن را بررسی می‌کنیم. من به زودی راهی عربستان خواهم شد تا وضعیت هندرسون را از نزدیک زیر نظر بگیرم و چند دیدار را تماشا کنم.»