به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش با انتشار فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی آرژانتین توسط لیونل اسکالونی نام لیونل مسی، کاپیتان آلبی‌سلسته، در این فهرست دیده می‌شد.

اما با توجه به اینکه در روزهای گذشته تصاویری از لیونل مسی در اینترمیامی منتشر شده بود که به نظر می‌رسید او به مصدومیتی خفیف دچار شده است شایعاتی مطرح بود مبنی بر اینکه مسی برای فیفا دی اکتبر به اردوی تیم ملی کشورش نخواهد پیوست.

1938153

اما امروز تصاویری از آرژانتین منتشر شد که نشان می‌داد مسی وارد بوئنس آیرس شده و در ساعات آینده در تمرین تیم ملی شرکت خواهد کرد. این تمرین عصر روز دوشنبه به وقت آرژانتین برگزار می‌شود.

تصاویری که شبکه ای‌اس‌پی‌ان از فرودگاه بین‌المللی پایتخت آرژانتین منتشر کرده ورود مسی را با یک جت خصوصی نشان می‌دهد. مسی سپس مستقیما به کمپ تیم ملی این کشور رفت که بعد از قهرمانی در جام جهانی قطر به نام او "کمپ لیونل مسی" نامگذاری شده است.

تیم ملی آرژانتین سه روز دیگر 12 اکتبر در بوئنس‌آیرس به مصاف پاراگوئه رفته و در تاریخ 17 اکتبر در خاک پرو با این تیم دیدار خواهد کرد. هر دو بازی در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 برگزار می‌شود.