به گزارش "ورزش سه"، کمپانی آدیداس که یکی از اسپانسرهای اصلی لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی فوتبال است، تاریخ ۱۰ اکتبر را که در قالب تقویم به صورت ۱۰/۱۰ نوشته می‌شود را به نام مسی نامگذاری کرد.

این کمپانی معروف امروز در توییتی لیونل مسی را که با شماره پیراهن ۱۰ هم شناخته می‌شود تحسین کرد: «۱۰/۱۰، تاریخ امروز. بهترین بازیکن تاریخ. از امروز به صورت رسمی تاریخ ۱۰/۱۰ را به عنوان روز لیونل مسی نامگذاری می‌کنیم. منتظر اتفاقات آینده باشید. برایش آماده نیستید.»

1938522

این توییت هواداران را کنجکاو کرده است و منتظر هستند تا ببینند آدیداس قصد معرفی محصول جدیدی با محوریت نام مسی را دارد یا برنامه‌ غیرقابل پیش‌بینی دیگری در سر دارد.

البته این توییت باب میل همه هواداران نبوده و طرفداران کریستیانو رونالدو را خشمگین کرده است و با هجوم به صفحه توییتر آدیداس، آمار و ارقام این دو بازیکن در فوتبال را با هم مقایسه کرده‌اند.

1938520

لیونل مسی از زمان پیوستن به باشگاه اینتر میامی در لیگ برتر فوتبال آمریکا تأثیر بزرگی در فوتبال ایالات متحده داشته است. او تاکنون ۱۱ گل به ثمر رسانده و در ۱۳ بازی برای تیمش ۵ پاس گل داده است. با وجود عملکرد چشمگیر مسی، تیم تاتا مارتینو نتوانست به پلی آف ام ال اس راه پیدا کند. این باشگاه با ۳۳ امتیاز از ۳۲ بازی در رده چهاردهم کنفرانس شرق قرار گرفت.

1938521