به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلمالیق ازبکستان که یکی از حریفان سپاهان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود، در دو دیدار اخیرش در این رقابت‌ها موفق به کسب پیروزی نشده و دو شکست متوالی برابر الاتحاد عربستان و نیروی هوایی عراق داشته ولی حالا شرایط آنها کمی بهتر شده است.

آلمالیق روز گذشته در نخستین مسابقه هفته بیست و دوم سوپر لیگ ازبکستان مقابل تیم رده دوازدهمی قزل‌قوم قرار گرفت و در حالی که نیمه اول را با شکست یک بر صفر پشت سر گذاشته و کار سختی در زمین حریف خود داشت، در نهایت توانست به پیروزی دو بر یک برسد و از بحران اخیرش خارج شود.

تیم فوتبال آلمالیق که دوران ناکامی با عدم کسب پیروزی چهار بازی پیاپی با یک مساوی و سه شکست داشت، با دومین پیروزی پیاپی مقابل قزل‌قوم در بازی این هفته 36 امتیازی شد و جایگاهش در رتبه پنجم جدول سوپر لیگ ازبکستان را محکم کرد و به هفت امتیازی پاختاکور صدرنشین رسید.

آلمالیق ازبکستان هفته آینده در یک رقابت حساس در سوپر لیگ این کشور به مصاف نوبهار نامانگان، حریف آسیایی نساجی مازندران خواهد رفت و در روز دوشنبه، یکم آبان ماه در هفته سوم لیگ قهرمانان مقابل سپاهان قرار می‌گیرد.