به گزارش "ورزش سه"، قبل از دیدار ایران و اردن تیم‌های ملی عراق و قطر در امان به مصاف یکدیگر رفتند که امیر قلعه‌نویی سرمربی ایران این دیدار را از نزدیک تماشا کرد. بعد از این بازی که با برتری عنابی‌ها در ضربات پنالتی همراه بود، کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران با امیر قلعه‌نویی، مهدی محمدنبی و بازیکنان تیم ملی دیدار کرد.

کی‌روش که در سه جام جهانی گذشته به عنوان سرمربی روی نیمکت ایران نشست، حالا در قطر کار خود را دنبال می‌کند. او امروز ابتدای ثانیه‌هایی با امیر قلعه‌نویی و مهدی محمدنبی سرپرست ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

1939529

کی‌روش در این دیدار خطاب به قلعه‌نویی اعلام کرد که باعث خرسندی‌اش است که سرمربی کنونی ایران را می‌بیند و قلعه‌نویی نیز از کی‌روش بابت زحماتی که در سال‌های گذشته برای فوتبال ایران کشیده قدردانی و تشکر کرد.

سرمربی پرتغالی و پرآوازه قطری‌ها همچنین ثانیه‌هایی که به رختکن تیم ملی رفت و با شاگردان سابق خود در ایران دیدار کرد. کی‌روش برای بازیکنان ایران در آینده آرزوی موفقیت کرد و بعد از چند ثانیه رختکن تیم ملی را ترک کرد.

گفتنی است با توجه به برد قطر مقابل عراق در تورنمنت اردن، در صورتی که ایران هم از پس تیم میزبان بربیاید، آن وقت شاهد تقابل ایران و قطر در فینال خواهیم بود که رویارویی کارلوس کی‌روش با ملی پوشان ایران قابل توجه خواهد بود.

1939530
1939531
1939533
1939534