به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون پس از تعویض در بازی با استرالیا، توسط هواداران انگلیسی هو شد و این موضوع باعث ناراحتی گرت ساوت‌گیت شد.

هافبک الاتفاق عربستان بازی را به عنوان کاپیتان شروع کرده بود اما در حین خروج از زمین مورد انتقاد قرار گرفت. او دقیقه 62 با کیه‌ران تریپیه تعویض شد.

ساوت‌گیت به هو شدن هندرسون از سوی تماشاگران پاسخ داد و اصرار داشت که آن‌ها را درک نمی‌کند. دلیل این رفتار ناراحتی هواداران انگلیسی از انتقال هندرسون به عربستان اعلام شده است.

ساوت‌گیت پس از بازی گفت: "واقعاً آن را درک نمی‌کنم. او بازیکنی با 79 بازی ملی برای انگلیس است. تعهد او و آنچه که برای انگلیس ارائه کرده، استثنایی است. نقش او در داخل و خارج از زمین فوق العاده مهم است."

1939713

او در ادامه تمجید از کاپیتان تیمش گفت: "او کسی است که جود بلینگام را زیر بال خود گرفت و در حرفه‌ای بودن و رویکردش در هر بخش از کارش الگوی گروه است. او به بازیکنان دیگر کمک کرد تا این بازی را پشت سر بگذارند. بعضی از مردم تصمیم گرفتند که او را هو کنند، من نمی‌دانم این برای چیست. ما سه شنبه اینجا با ایتالیا بازی می‌کنیم، بیایید تیم خودمان را حمایت کنیم."

انگلیس در این رویارویی با گل به خودی اولیه واتکینز با نتیجه 1-0 استرالیا را شکست داد. شاگردان ساوت‌گیت در دیدار بعدی روز سه شنبه باید در مقدماتی یورو 2024 به مصاف ایتالیا بروند.