به گزارش "ورزش سه"، با توجه به جمعیت چین شاید بتوان گفت صدها میلیون نفر از هواداران لیونل مسی ساکنین این کشور هستند. این هواداران چینی به زودی این فرصت را خواهند داشت تا اسطوره محبوب‌شان را از نزدیک ببینند.

اینترمیامی از زمان به خدمت گرفتن لئو مسی برای اولین بار به توری جهانی می‌رود. مسی و یارانش در چین با دو تیم حاضر در سوپرلیگ این کشور دیدارهایی دوستانه برگزار می‌کنند. اولین بازی روز 5 نوامبر در استادیوم جوانان چینگ‌دائو بین اینترمیامی با چینگ‌دائو هاینیو اف‌سی برگزار می‌شود و اینترمیامی سه روز بعد در فینیکس هیل با تیم چنگدو دیدار خواهد کرد.

1940315

فصل جاری لیگ MLS چند روز پیش و بعد از ناکامی اینترمیامی از صعود به بازی‌های پلی‌آف برای مسی و یارانش به پایان رسید و آنها حدود پنج ماه و تا شروع فصل جدید در رقابت‌های رسمی به میدان نخواهند رفت. البته دو بازی تشریفاتی دیگر در آمریکا برای اینترمیامی باقی مانده و آنها چهارشنبه این هفته و هفته آینده دو بازی مقابل شارلوت اف‌سی انجام خواهند داد.

اما فارغ از دیدار با هواداران چینی، این دیدارهای دوستانه برای لئو مسی اهمیت دارد چرا که او در هفته سوم نوامبر بار دیگر با پیراهن تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های انتخابی جام جهانی به میدان می‌رود و این دو دیدار می‌تواند به او برای باقی ماندن در شرایط مسابقه کمک کند.

1940317