به گزارش "ورزش سه"، بدون شک نام مهدی طارمی در میان گلزنان دیدار حساس برابر قطر خالی بود. ستاره خط حمله تیم ملی می‌توانست پس از آزمون و جهانبخش، به سومین لژیونر مطرحی تبدیل شود که برابر تیم کارلوس کی‌روش موفق به گلزنی شده است.

طارمی در نیمه نخست یک فرصت طلایی به دست آورد که شوت بغل پای و فنی او به شکلی تماشایی در آستانه ورود به دروازه قطر بود که با نوک انگشتان مشعل برشم و البته پایه تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت هر چند که داور مسابقه در تشخیص کرنر بودن این توپ دچار اشتباه شد.

1941326

با این وجود، طارمی در همان ثانیه‌های ابتدایی مسابقه توانست دروازه قطر را باز کند ولی به نظر می‌رسد که روی سخت‌گیری و شاید هم اشتباه داور اردنی مسابقه، گل او مردود اعلام شد تا بوشهری خط حمله تیم ملی نتواند نامش را میان گلزنان مسابقه به ثبت برساند.

پس از اینکه ضربه بلند بیرانوند به میانه‌های میدان رفت، مدافع قطر با یک ضربه سر توپ را دور کرد ولی سامان قدوس بدون اینکه اجازه دهد توپ به زمین بخورد، با یک ضربه بلند پشت مدافعان توپ را برای محمد محبی ارسال کرد که در موقعیت خوبی قرار داشت.

1941323

با این حال، نزدیک بودن طارق سلمان به محل فرود، سبب شد تا او زودتر به توپ برسد و در شرایطی که قصد داشت با یک چرخش، محبی را از سر راه بردارد، روی زمین افتاد و توپ نیز مقابل طارمی قرار گرفت که مهاجم تیم ملی با یک شوت، دروازه قطر را باز کرد.

اما احمد یعقوب، داور اردنی مسابقه، به نشانه خطای محبی در سوت خود دمید و اعتقاد داشت که وینگر زنیت به روی مدافع قطر مرتکب خطا شده و به همین دلیل گل مهدی طارمی مردود اعلام شد تا او نتواند برابر استاد سابقش گلزنی کند.

طارمی در ادامه نیز چندین بار به روی دروازه قطر خطرساز شد، ولی او در امر گلزنی ناکام بود تا مهاجم پورتو این فیفا دی را با همان تک گل برابر اردن به پایان برساند.

1941325
1941321
1941322