به گزارش "ورزش سه"، مسی در چند بازی اخیر در ترکیب اینتر میامی غایب بود و نتوانست این تیم را در دیدارهایش در لیگ فوتبال آمریکا به دلیل مصدومیت همراهی کند. 

با این حال، روند درمان مصدومیت او طی شده و این بازیکن توانست در دیدار برابر پرو از ابتدا در ترکیب تیم ملی آرژانتین به میدان برود و هر دو گل تیم ملی کشورش را هم وارد دروازه حریف کرد تا نشان دهد که به دوران اوج برگشته است. 

این ستاره آرژانتینی که روز گذشته به آمریکا برگشته بود، نتوانست اینترمیامی را در بازی شب گذشته برابر شارلوت که با تساوی 2-2 به پایان رسید همراهی کند اما به ورزشگاه رفت تا این دیدار را از نزدیک تماشا کند. 

1941715

مارتینو پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط مسی اظهار داشت:« من مصاحبه لئو را دیدم. دیدم که او چه حرف‌هایی را مطرح کرد اما فقط فرصت کردم به او سلام کنم و زمانی برای این که بتوانیم با هم حرف بزنیم نداشتیم. 

مهم‌ترین نکته این است که او در بازی برابر پرو 90 دقیقه در زمین بازی کرد، احساس خوبی داشت و توانست با اعتماد به نفس و بدون نگرانی از مصدومیتش بازی کند. گاهی پس از مصدومیت، ذهن بازیکن با او بازی می‌کند. پنجشنبه خواهیم دید که آیا او برای بازی روز شنبه آماده خواهد بود یا خیر.»