به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلمالیق ازبکستان که سه روز دیگر (دوشنبه) باید در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل سپاهان ایران قرار بگیرد و از شاگردان ژوزه مورایس میزبانی کند، احتمالا در این بازی یک غایب بزرگ خواهد داشت.

آلمالیق روز گذشته در دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی ازبکستان به مصاف نوبهار نامانگان، حریف آسیایی نساجی رفت که در نهایت توانست به پیروزی 4 بر 3 در ضربات پنالتی دست پیدا کند، اما در این دیدار با اتفاق تلخ و آسیب‌دیدگی هافبک ایرانی خود نیز مواجه شد.

سیاوش حق‌نظری، هافبک ایرانی الاصل آلمالیق، روز گذشته در ترکیب اولیه تیمش در دیدار جام حذفی مقابل نوبهار نامانگان حضور داشت، اما بخاطر آسیب‌دیدگی در دقیقه 27 تعویض شد تا این اتفاق احتمال غیبت او در دیدار روز دوشنبه هفته آینده برابر سپاهان ایران را بالا ببرد.

این بازیکن ایرانی آلمالیق در 20 مسابقه این فصل سوپر لیگ ازبکستان سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده و در دو دیدار اخیرشان در لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان رفته که یک گل هم برابر نیروی هوایی عراق به ثمر رسانده، ولی احتمالا آسیب‌دیدگی کاری کند تا نتواند به همین روند ادامه بدهد و برابر سپاهان به میدان برود.