به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی هفته نهم لیگ برتر انگلیس امشب در خانه شفیلدیونایتد به میدان رفت. نیمه اول بازی با موقعیت‌های زیادی دنبال شد که در نهایت دو تیم با تساوی 1-1 به رختکن رفتند.

ویدئو: 314218

در اغلب لحظات نیمه اول دو تیم بیشتر در حال محک زدن یکدیگر بودند و بازی البته بیشتر با فشار یونایتد روی تیم قعرجدولی دنبال می‌شد که دقیقه 28 اسکات مک تامینی موفق به گلزنی شد.

1942979

هافبک یونایتد پس از کنترل سینه پاس سرضرب برونو فرناندز، توپ را با ضربه چکشی به گوشه سمت چپ دروازه فرستاد و دروازه‌بان که دو مدافع خودی مقابل دیدش را گرفته بودند شاهد ورود این توپ به دروازه بود.

شادی یونایتدی‌ها برای این گل خیلی کوتاه بود چرا که مک تامینی با خطای هند در دقیقه  34 شرایط گلزنی حریف را فراهم کرد. مک بورنی ضربه پنالتی اعلام شده را با وجود اینکه آندره اونانا جهت شوت را درست تشخیص داده بود، به گل تبدیل کرد.

1942981

یونایتد چند دقیقه بعد فرصت داشت که گل برتری را به ثمر برساند اما راسموس هویلند یک قدم برای گل کردن پاس عرضی مارکوس رشفورد به آستانه ورود به دروازه، کم آورد.

در مقابل خروج به موقع اونانا یک گل را برای یونایتد خرید او دقیقه 42 موفق شد موقعیت تک به تک را با برخورد توپ به صورتش دفع کند.

بازی در لحظات پایانی نیمه اول با هیجان بیشتری دنبال می‌شد. ضربه ایستگاهی تماشایی برونو فرناندز در دقیقه 44 به تیرک افقی برخورد کرد و به بیرون رفت.

1942984

آخرین شانس گلزنی یونایتد در نیمه اول توسط وس فودرینگهام دفع شد که موقعیت تک به تک راسموس هویلوند روی پاس مارکوس رشفورد را به بیرون فرستاد.

بازی در نیمه دوم هم با موقعیت‌های جذاب و دیدنی دنبال شد. در دقیقه 48 شفیلد این شانس را داشت که با ضربه پرقدرت الیور نوروود دروازه یونایتد را باز کند اما واکنش به موقع اونانا مانع از گلزنی او شد. اونانا چند دقیقه بعد دوباره روی یک سیو دیگر یونایتد را نجات داد. او شوت ریان بریوستر را دفع کرد و سپس مدافعان این توپ را از محوطه جریمه خارج کردند.

1942983

یونایتد اگر ضربه سفیان امرابط چند سانتی‌متر پایین‌تر از تیرک افقی بود در دقیقه 67 به گل می‌رسید اما ضربه پنالتی قدرت بازیکن مراکشی پس از برخورد به تیرک دور شد.

فشار یونایتد برای گل برتری تا جایی ادامه یافت که بالاخره دقیقه 77 به ثمر نشست. روی پاس عرضی ویکتور لیندلوف، دیگو دالو پس از کنترل سریع در نزدیکی محوطه جریمه، با ضربه قوس‌دار پای راست با وجود دخالت دروازه‌بان موفق شد تیمش را پیش بیندازد.

1942980

در اولین دقیقه از 5 دقیقه وقت‌های اضافه، آلخاندرو گارناچو روی‌ توپ‌ربایی و پاس آنتونی مارسیال فرصت تک به تک را به طرز عجیبی به بیرون زد که خوش شانس بود پرچم کمک داور به نشانه آفساید او بالا رفته بود.

پس از گل برتری، یونایتد روی کنترل جریان بازی تمرکز بیشتری داشت و موفق شد در نهایت با نتیجه 2-1 برنده شود تا با 15 امتیازی به رده هشتم صعود کند.