به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که رابطه سانچو و اریک تن‌هاخ دیگر درست نخواهد شد و امیدی به بازگشت او به فهرست منچستریونایتد وجود ندارد. 

پیش از این گفته شده بود که اگر این بازیکن حاضر به عذرخواهی شود، سرمربی یونایتد آماده است تا او را ببخشد و بار دیگر به تمرینات تیم اول برگرداند اما حالا و پس از گذشت مدتی طولانی نظر تن‌هاخ هم در این باره عوض شده است. 

این ستاره انگلیسی در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می‌کند و حتی حق استفاده از امکانات یا سالن غذاخوری تیم اول را در مجموعه تمرینی یونایتد ندارد و به طور کلی کنار گذاشته است تا مجازات سختی را تجربه کند. 

1794749

حالا دیلی میرر خبر داده که تصمیم مدیران یونایتد برای فروش سانچو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی قطعی است و تن‌هاخ از آنها خواسته که هرچه سریع‌تر برای جدایی او اقدام کنند. 

فروش این بازیکن در این مقطع ضرر هنگفتی را برای آنها به همراه خواهد داشت که او را در تابستان 2021 با 85 میلیون یورو از بروسیا دورتموند به خدمت گرفتند اما به نظر می‌رسد که چاره دیگری نیست و تنها امید این باشگاه به دریافت پیشنهاد از باشگاه‌های عربستانی است. 

یونایتد امیدوار است که باشگاه الاتفاق همچنان به دنبال به خدمت گرفتن سانچو باشد و پیشنهادی را در ماه ژانویه ارائه کند تا آنها بتوانند این بازیکن را با مبلغ بهتری به فروش برسانند.