به گزارش "ورزش سه"، سپاهان به اولین برد خود در فصل جدید لیگ قهرمانان دست یافت تا اکنون با انگیزه بالایی مهیای ادامه رقابت‌ها و البته مشخص شدن وضعیت جدال با الاتحاد عربستان باشد.

شاگردان ژوزه مورایس پرتغالی امشب در شرایطی برابر آلمالیق ازبکستان به برتری دست یافت که تساوی در جدال اول و وضعیت نامشخص بازی دوم این تیم برابر الاتحاد، انگیزه زیادی برای آنها شکل داده بود تا مقابل حریف خود به سه امتیاز دست یابند.

سرمربی پرتغالی در بازی مقابل حریف ازبکستانی بار دیگر اعتماد خود را به جوانان این تیم نشان داد. محمد قربانی بازیکن جوان سپاهان با نظر سرمربی پرتغالی این تیم در بازی امشب تیمش در دو پست به کار گرفته شد و توانست بار دیگر نشان دهد که چرا مورایس به وی اعتماد دارد.

مدافع و هافبک اسبق هوادار و نساجی که توانسته در سپاهان نیز توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد، در بازی امروز از سوی کادرفنی در دو پست به کار گرفته شد و توانست شرایط خوبی در راستای تدابیر کادرفنی پشت سر بگذارد و در پایان این جدال اولین برد آسیایی خود را نیز جشن بگیرد.

قربانی که در بازی قبلی طلایی‌پوشان مقابل نیروی هوایی با گل دیدنی خود زمینه ساز دستیابی این تیم به تک امتیاز اولین جدال را شکل داده بود، اکنون اولین برد آسیایی‌اش را جشن گرفت تا امیدوار به جاه‌طلبی در لیگ قهرمانان با طلایی‌پوشان باشد.