به گزارش "ورزش سه"، نارنجی‌پوشان که در این فصل موفق شده بودند برابر چهار رقیب قبلی خود در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول در خانه به پیروزی دست یابند، اسیر جاه طلبی و نمایش موفق تیم شهربابک شدند و نتوانستند این روند و رکورد خود را تداوم بخشند.

شاگردان قاسم شهبا که با برد هفته گذشته خود از روحیه بالایی برخوردار بودند، برابر سایپا نیز نمایش با برنامه و تاکتیکی را به نمایش گذاشته و روی ضدحملات هم البته بارها خطرساز ظاهر شده و اگر بدشانس نبودند حتی سه امتیاز این جدال را به حساب شهربابک واریز می‌کردند. یکی از جدی‌ترین فرصت‌های این بازی در ثانیه پایانی نصیب تیم مس شهربابک شده بود که مهاجم این تیم در مصافی تک به تک با گلر سایپا ناکام ماند تا نماینده شهربابک به یک امتیاز بسنده کند.

سایپا در این فصل آریو اسلامشهر، استقلال ملاثانی، فجرسپاسی و دریای بابل را در خانه خود با شکست بدرقه کرده بود که این رکورد توسط مس شهربابک شکسته شد و شاگردان قاسم شهبا با نمایشی موفق برابر حریف مدعی خود توانستند با امتیاز تهران را ترک کنند و صدرنشینی را از شاگردان حسینی نسب گرفته و به فجرسپاسی بدهند.

مس شهربابک هفته آتی در خانه برابر دیگر تیم مدعی این فصل یعنی نفت مسجدسلیمان قرار خواهد گرفت و انتظار می‌رود با حضور و حمایت هواداران خود به دنبال دستیابی به یک نتیجه مطلوب دیگر باشد و باید دید در این مسیر موفق ظاهر خواهند شد یا خیر.