به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز گذشته در چارچوب رقابت‎‌های هفته نهم بوندسلیگا برابر دارمشتات به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-8 در هم بکوبد. 

با وجود این که یاشوا کیمیش در دقیقه چهار با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد اما اخراج دو بازیکن از تیم حریف و 9 نفره شدن آنها به بایرن کمک کرد که بتواند بار دیگر قدرتش را در این رقابت‌ها به حریفان نشان دهد. 

کین باز هم ستاره درخشان تیم توماس توخل در این بازی بود و سه گل برای تیمش به ثمر رساند تا نشان دهد که هزینه پرداخت شده برای او و تاکید مدیران و کادر فنی این تیم برای به خدمت گرفتنش بی‌دلیل نبوده است. 

1943749

این ستاره انگلیسی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« هت تریک خوبی بود، چند گل خیلی خوب زدیم. باید تیم را به خاطر این بازی تحسین کرد. من پیش از این هم باره گفته بودم که با بازیکنانی که در اطرافم هستند می‌دانم که شانس‌های زیادی خواهم داشت. فقط باید اطمینان حاصل کنم که در زمان درست در مکان درست هستم.»

او با اشاره به گلی خارق العاده که از نیمه زمین خودی وارد دروازه حریف کرد اظهار داشت:« از گوشه چشمم دیدم که دروازه‌بان در شرایط عجیبی قرار دارد. با خودم فکر کردم که 0-5 جلو هستم، بنابراین چرا شانسم را امتحان نکنم؟ وقتی توپ روی هوا بود، فقط دعا می‎کردم که زیر تیرک فرود بیاید و خدا را شکر که این اتفاق رخ داد.»