به گزارش "ورزش سه"، نویر شب گذشته و پس از 11 ماه دوری از میادین و ترکیب بایرن مونیخ بار دیگر در دروازه این تیم قرار گرفت و شب خوبی را هم برابر دارمشتات سپری کرد. 

بایرن موفق شد با هشت گل تیم حریف را در هم بکوبد و دروازه این بازیکن در طول این بازی چندان تهدید نشد تا شب آرامی را پس از بازگشت سپری کرده باشد و به حضور در میدان در دیدارهای بعدی هم امیدوار بماند. 

شاگردان توماس توخل در حال حاضر با یک بازی بیشتر از بایرلورکوزن و 23 امتیاز در صدر جدول رد‌ه‌بندی بوندسلیگا قرار دارند و امیدوار به لغزش تیم ژابی آلونسو در بازی امروز برابر فرایبورگ هستند تا همچنان صدرنشین بمانند. 

1946407

دورتموند هم که امروز باید به مصاف آینتراخت فرانفکورت برود 20 امتیازی است و در صورت پیروزی در این بازی با بایرن هم امتیاز خواهد شد تا بازی هفته آینده این دو تیم از حساسیت و جذابیت بیشتری برخوردار شود. 

نویر امیدوار است که بتواند در بازی برابر دورتموند هم در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته باشد و در این باره به سایت رسمی بوندسلیگا گفت: «ما قرار است در زمین دورتموند بازی کنیم، بنابراین این یکی از مهم‌ترین دیدارها برای ما بازیکنان و هواداران ما خواهد بود. فکر می‌کنم جامعه جهانی هم این بازی را تماشا خواهد کرد و من می‌خواهم با نهایت آمادگی و در اوج قدم به این دیدار بگذارم.»