به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدای جایزه توپ طلا شب گذشته در پاریس برگزار شد و لیونل مسی توانست این جایزه را برای هشتمین بار از آن خود کند. 

این ستاره آرژانتینی به واسطه نقش مهمی که در قهرمانی تیم ملی کشورش در جام جهانی 2022 و رساندن آنها به رویای دیرینه‌شان ایفا کرد به عنوان برنده این جایزه انتخاب شد تا دست سایر نامزدهای اصلی از آن دور بماند. 

بسیاری معتقد بودند که هالند به خاطر درخششی که در اولین فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس و ترکیب منچسترسیتی داشت و توانست آنها را به قهرمانی در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان برساند، باید این جایزه را دریافت می‌کرد. 

1947693

مدیر برنامه این بازیکن هم پس از پایان این مراسم با انتشار پیامی برای هالند گفت:« ما بسیار به تو افتخار می‌کنیم و حق تو بسیار بیشتر از این بود.»

این ستاره نروژی شب گذشته جایزه گرد مولر را به دست آورد که به بهترین مهاجم هر سال اهدا می‌شود. گری لینه‌کر و دیدیه دروگبا در هنگام اهدای این جایزه بارها او را تحسین کردند اما در نهایت به نظر می‌رسید که این بازیکن هم از این که نتوانسته به اولین توپ طلایش برسد ناراحت است. 

پدر هالند روز گذشته اظهارات تندی را علیه پپ گواردیولا مطرح کرده و مدعی شده بود که او باید از بازیکن تیمش حمایت کند و به صحبت‌هایش درباره اهدای توپ طلا به مسی پایان دهد.