به گزارش "ورزش سه"، لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی همچنان به بررسی شرایط ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا ادامه می‌دهد. در تابستان امسال آن‌ها بازیکنان سرشناسی را به خاورمیانه منتقل کردند اما برنامه جذب نام‌های شناخته شده همچنان ادامه دارد.

در آستانه پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ حرفه‌ای عربستان، کوین دی بروینه مورد توجه باشگاه‌های متمول این کشور قرار دارد.

هافبک منچسترسیتی مدتی است که مورد توجه آن‌ها بوده و با توجه به اینکه در تابستان 2025 قراردادش به پایان می‌رسد اما از همین زمستان مشتریان او دست به کار شده‌اند.

1947755

به این ترتیب پس از محمد صلاح، ممکن است ستاره دیگری وسوسه شود تا لیگ برتر را ترک کند. بر اساس گزارش فوتبال اینسایدر، هافبک بلژیکی در تیمی که پپ گواردیولا مربی آن است خوشحال است، اما پیشنهاد مالی چشمگیر می‌تواند او را متقاعد کند تا در ماه‌های آینده از این باشگاه جدا شود.

گزارش شده منچسترسیتی حداقل برای فروش او در زمستان 57 میلیون یورو دریافت خواهد کرد که همین موضوع کار باشگاه‌های عربستانی را دشوار می‌کند.

او به دلیل مصدومیت در فصل جدید فعلا بازی نکرده و رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که در صورت ارائه پیشنهاد قابل توجه بعید است که سیتی با فروش دی‌بروینه مخالفت کند.