به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان ایران در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل آلمالیق ازبکستان عنوان کرد: همانطور که می‌دانید، رقابت‌ها جذاب‌تر شده و الان می‌توان گفت چه تیم‌هایی شانس بهتر و بیشتری برای صعود به مرحله حذفی آسیا را دارند.

او ادامه داد: با چالش‌های زیادی ازجمله چالش جدیدی که با تصمیم ای‌اف‌سی روبه‌رو شدیم، مثبت فکر می‌کنم و می‌گویم همچنان این شانس را داریم تا کیفیت خودمان را نشان بدهیم و به هدفمان قدم بگذاریم.

سرمربی سپاهان درباره دیدار فردای تیمش مقابل آلمالیق ازبکستان ابراز کرد: بازی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود و می‌دانیم آلمالیق تیم و بازیکنان خوبی دارد ولی نتایج خوبی در لیگ قهرمانان آسیا نداشتند و البته همین مسئله کارمان را در این بازی سخت‌تر می‌کند، چراکه آنها بدون هیچگونه فشار وارد زمین می‌شوند.

مورایس یادآور شد: زمان زیادی برای آماده سازی در بازی برگشت مقابل آلمالیق نداشتیم، اما باید برویم و فردا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

او درباره وضعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی اذعان کرد: آرزو می‎‌کردم که بتوانیم همه تماشاگران سپاهان را در مسابقه فردا کنارمان داشته باشیم و ورزشگاه را پُر کنیم ولی این اتفاق رقم نمی‌خورد چون بخاطر سناریوی چیده شده، 500 کیلومتر دورتر از خانه و ورزشگاه خودمان بازی می‌کنیم. با این وجود همچنان حمایت هواداران نساجی را خواهیم داشت و از تماشاگران خودمان نیز می‌خواهم اگر می‌توانند زودتر به استادیوم بیایند و از تیم نساجی نیز حمایت کنند.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: حتی هواداران استقلال و پرسپولیس با توجه به اینکه فردا بازی ندارند، می‌توانند در یک مسابقه ملی برای کشور ایران از ما و نساجی حمایت کنند، چراکه ما نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و البته می‌توانیم فردا به ای اف سی نشان بدهیم مردم ایران تا چه اندازه ما را دوست دارند.