به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورایس در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان و آلمالیق در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در خصوص بازی در بیرون از اصفهان و انجام دو دیدار پشت سر هم در ورزشگاه آزادی گفت: به عنوان انسان ما با چالش‌ها روبه‌رو می‌شویم و به دنیا آمدیم و امیدوارم این چالش‌ها را در مسیر درست پیش ببریم. نمی‌توانیم به یکباره از خواب بیدار شویم و بگوییم راه حلی برای چالش داریم؛ پس باید بیدار شویم و با شادابی به دنبال راه حل برای چالش‌ها بربیاییم. اگر از پس چالش‌ها برآمدیم، خوشحال می‌شویم و اگر اینطور نشد، بازهم اشکالی ندارد و از آن کسب تجربه خواهیم کرد تا سرنوشت بهتری برای خودمان رقم بزنیم.

او ادامه داد: الان زمان آن است که در کنار هم باشیم، به همه نظرات گوش بدهیم تا در کنار هم از پس این مشکلات و چالش‌ها بربیاییم. اینطور می‌توان از چالش‌ها عبور کرد تا همه مردم را خوشحال کنیم، نه فقط یک عده خاص.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه دو بازی پشت سر هم در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و هواداران و تیم‌ها با چالش روبه‌رو هستند و کیفیت زمین چمن دچار مشکل خواهد شد، ابراز کرد: فکر می‌کنم ای‌اف‌سی هم نگران این قضیه باشد چون آنها نیز به دنبال کیفیت بالای بازی‌ها هستند و افرادی آمدند و تحقیق کردند و زمین را دیده‌اند و شاید تصمیم گرفته‌اند که مشکلی پیش نمی‌آید.

مورایس تصریح کرد: لیگ قهرمانان آسیا بالاترین سطح مسابقات در این قاره است و طبیعی خواهد بود که آنها نگران چنین مسائلی باشد. بدون شک افرادی که در رای کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند، به این مسئله فکر کردند و ما نیز فقط می‌توانیم به آنها اعتماد کنیم!

او ادامه داد: یادم می‌آید در زمان کرونا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت مجتمع برگزار می‌شد که در مدت روزهای کم بازی‌ها انجام می‌گرفت و حتی در یک روز یک ورزشگاه میزبان مسابقات بود و شاید الان هم کنفدراسیون فوتبال آسیا وضعیت ورزشگاه آزادی را همینطور دیده است.

سرمربی سپاهان یادآور شد: همه می‌توانند این مسابقه را ببینند و البته فوتبال ایران به توجه بیشتری نیاز دارد. مثالی که می‌توانم بزنم این است که کیفیت، تماشاگران و طوری که آنها حمایت و رفتار می‌کنند و طوری که کشور ایران به استقبال تیم‌های حریف می‌رود، خیلی خوب است و از هواداران‌مان تشکر می‌کنم که فردا می‌آیند و بازی را تماشا می‌کنند.