به گزارش "ورزش‌ سه"، کسی انتظار نداشت سپاهان مدعی و توقف‌ناپذیر 4 هفته ابتدایی لیگ برتر به یکباره پس از پیروزی 3 بر یک مقابل پیکان با 10 بازیکن، دچار بحران‌هایی تاریخی شود.
اولین ضربه به سپاهان را قوانین داخلی زد و آنها ضمن جریمه مالی سنگین، با کسر 4 امتیاز و اجبار برای اصلاح قرارداد 6 بازیکن مهم و کلیدی خود هم مواجه شدند.
در آن مقطع اینکه حکم سنگین‌تری از سوی AFC، حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را زیر سایه ببرد، اصلا قابل تصور نبود، اما اتفاقاتی عجیب و شوکه‌کننده در راه بودند.
بازی سپاهان و الاتحاد با آن حواشی منحصربه‌فردی که داشت، با ترک استادیوم توسط الاتحاد برگزار نشد و در صورتی که مسئولان فدراسیون با امیدواری از تکرار بازی حرف می‌زدند، حکمی سهمگین یکبار دیگر اردوی طلایی پوشان اصفهانی را به سکوتی سرد و ناامیدکننده فرو برد. نتیجه آن هم رقم خوردن اولین شکست خانگی برای آنها بود. سپاهان پیش‌تر و پس از حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران نیز نمایشی دور از فرم ایده‌آل خود در لیگ برتر مقابل نیروی هوایی در اربیل ارائه کرد و در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی 2 بر 2 عوض کرد.

1950155

اینکه می‌گویند فوتبال مثل خود زندگی است، اصلا بیراه نیست و سپاهانی‌ها طی چند ماه به خوبی این فراز و فرود را با تمام وجودشان حس کردند. آنها اگر به منوال بازی ملوان ادامه بدهند، به زودی نمایش‌های و شکست‌های تلخ دیگر هم در آسیا و لیگ برتر و در ادامه جام حذفی از راه می‌رسند، اما به نظر نمی‌رسد این راهی باشد که دومین تیم پرافتخار تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران علاقه‌ای به ادامه آن داشته باشد و بازیکنان سپاهان با تبعیت از مربی خود که تا مرز وداع با این دنیا هم رفته، تمام تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا اتفاقات کابوس‌وار هفته‌ها و ماه‌های اخیر را تمام کنند و بار دیگر به ریل پیروزی و موفقیت برگردند.

بولت پرسپولیسنقطه آغاز دوباره تا ساعاتی دیگر دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقابل آلمالیق خواهد بود، تا آنها برای الاتحاد 9 امتیازی و نیروی هوایی 4 امتیازی با 7 امتیازی شدن خط و نشان بکشند. این همان چیزی است که سپاهان برای رها شدن از گردابی که در آن گرفتار شده، به آن نیاز دارد.