به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رایو وایه‌کانو رفت و در نهایت به تساوی بدون گل برابر این تیم رضایت داد. 

تلاش شاگردان کارلو آنچلوتی برای باز کردن دروازه حریف نتیجه نداد و دروازه‌بان حریف هم که عملکردی درخشان برابر ستاره‌های رئال داشت توانست عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند تا رئال از خیرونا در صدر جدول جا بماند. 

بسیاری از هواداران رئال امیدوار بودند که نبوغ بلینگام و وینیسیوس جونیور در این بازی به کمک‌شان بیاید اما این اتفاق هم رخ نداد و این دو بازیکن نتوانستند درخشش همیشگی را به نمایش بگذارند و حالا سرمربی رایو وایه‌کانو مدعی شده که این اتفاق با طراحی برنامه‌ای از پیش تعیین شده بوده است. 

1950259

فرانسیسکو در گفتگو با خبرنگاران در نشست خبری پس از این بازی اظهار داشت:« ما با بستن و ایجاد تغییر در فضاهایی که بلینگام و وینیسیوس از آنها به سمت دروازه ما حمله می‌کردند برای این بازی آماده شده بودیم و تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم. 

ما توانستیم آنها را مهار و کنترل کنیم. لوکا مودریچ هم عملکرد بسیار خوبی در این فضاها داشت که می‌توانست به ما بسیار آسیب بزند. پس از این که او از زمین بازی بیرون رفت، ما توانستیم خیلی بهتر بازی کنیم و شرایط برای ما آسان‌تر شد.»