به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی ایران حدود یک ساعت دیگر در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید در ورزشگاه آزادی به مصاف نوبهار نمنگان ازبکستان برود و یک رقابت حساس را برای زنده نگه داشتن شانس صعودش برگزار کند، اما وضعیت این استادیوم برخلاف تصور شاگردان سید مهدی رحمتی است.

نساجی که در فینال جام حذفی و مسابقه با الهلال عربستان در ورزشگاه آزادی حمایت چشمگیر تماشاگرانش را داشت، امروز در شرایطی باید مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان قرار بگیرد که ظاهرا از حضور پرشور هواداران قائم‌شهری خبری نیست.

در شرایطی که باشگاه نساجی حدود 12 دستگاه اتوبوس را برای اعزام تماشاگران از قائم‌شهر به ورزشگاه آزادی تهیه کرده، اما در فاصله حدود یک ساعت مانده تا شروع دیدار این تیم مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان، این استادیوم خالی‌تر از حد تصور است.

ورزشگاه آزادی در دیدارهای اخیر که میزبان تماشاگران بوده، همواره هواداران زیاد استقلال و پرسپولیس و حتی نساجی را به خود دیده بود، اما امروز ظاهرا وضعیت متفاوتی در این استادیوم رقم می‌خورد.

البته سپاهان ایران باید از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف آلمالیق ازبکستان برود که ممکن است تا آن زمان هواداران اصفهانی حضور پررنگ‌تری در این استادیوم داشته باشند.