به گزارش ورزش سه، هری کین در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ دوران فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کند. او ستاره بایرن در مسابقات است و در دیدار حساس و مهم برابر بوروسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک نیز هت‌تریک کرد تا با 15 گل صدر جدول گلزنان را تصاحب کند. نکته جالب اینکه هری کین پیش از این هم در دیدار مقابل دارمشتات هت‌تریک کرده بود و این، دومین هت‌تریک او در بوندسلیگا محسوب می‌شد.

اما با این حال ستاره تیم ملی انگلیس همچنان موفق به گرفتن خانه در مونیخ نشده و ترجیح می‌دهد در هتلی در این کشور زندگی کند. روزنامه سان با انتشار گزارشی در این باره نوشته است که کین در سوئیتی در هتل جاهرسزیتن کمپینسکی زندگی می‌کند و هر شب ده هزار پوند اجاره می‌دهد که با این شرایط او از زمان ورود به آلمان در آگوست گذشته، یک میلیون پوند برای زندگی در هتل هزینه کرده است.

یکی از مسئولان باشگاه بایرن مونیخ در مورد زندگی هری کین در هتل می‌گوید: با وجود این شرایط، به نظر می‌رسد ذهن این بازیکن کاملا روشن است و او روی مسابقات تمرکز کرده است. اگر زندگی کین در خانه به این معناست که دو برابر الان گل می‌زند، بهتر است در قصر زندگی کند! اما با این حال در نهایت هتلی که کین در آن زندگی می‌کند، ویرانه نیست.

روزنامه سان در گزارش خود اعلام کرد که کین برای جستجوی خانه در آلمان تلاش کرده و خانه‌ای را در «بورلی هیلز» در باواریا، یکی از محله‌های مجلل مونیخ، پیدا کرده که هزینه اجاره آن در ماه 70 هزار پوند بوده است. این خانه مجلل دارای 8 اتاق خواب، دو استخر سرپوشیده و روباز، یک سالن سینما و خدمه بوده اما کین هنوز تصمیمی برای خرید آن خانه نداشته است.

1950449
کین در جشن ماه اکتبر، لدرهوسن، لباس معروف آلمانی را بر تن کرد که متشکل از ژاکت خاکستری و شلوار خاکی است. او با این اقدام نشان داد که تمایل زیادی به آشنایی با فرهنگ آلمانی‌ها دارد.

پیش‌تر روزنامه بیلد نیز با انتشار خبری اعلام کرده بود که کین از خرید خانه‌ای به ارزش 30 میلیون پوند امتناع کرده اما دلیل این تصمیم خود را فاش نکرده است.

از سوی دیگر، هری کین اخیرا در مورد مشکلات خود برای یادگیری زبان آلمانی گفته است: راستش را بخواهید راه زیادی را طی نکرده‌ام. معلمم مدت کوتاهی حضور نداشت و من هنوز اول مسیر هستم. به من گفتند خیلی سخت است. من می‌خواهم تا حد امکان با زبان و فرهنگ آلمانی آشنا شوم و اگر موفق شوم یک کلمه را از آنجا و یک کلمه دیگر را از جای دیگری یاد بگیرم، اتفاق فوق‌العاده‌ای خواهد بود.

زبان ممکن است مانعی باشد که هری کین را از خرید خانه باز می‌دارد، زیرا زندگی در هتل به او این امکان را می‌دهد که به جای تکیه کامل به خود، از طریق کارمندان با دیگران ارتباط برقرار کند.

نکته جالب اینکه همسر هری کین قبل از اینکه شریک زندگی‌اش قرارداد خود را با بایرن امضا کند، به این کشور سفر کرده بود تا به دنبال خانه‌ای برای زندگی در آنجا باشد اما روند جستجو تا به امروز ادامه دارد و تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.