به گزارش "ورزش سه"، بایرن‌مونیخ فرداشب در بازی هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف گالاتاسرای خواهد رفت.

بایرن روز شنبه با نتیجه 4-0 دورتموند را شکست داد و توماس توخل می‌گوید که شاگردانش با همان ذهنیت به مصاف حریف ترکیه‌ای خود خواهند رفت.

توماس توخل درباره آمادگی بازیکنانش برای این دیدار گفت: "امیدوارم دایو اوپامکانو و لئون گورتسکا فردا دوباره در ترکیب اصلی باشند. اولین واکنش هر دوی آن‌ها بسیار مثبت بود. ما به برنامه هر دو پایبند بودیم. مشروط به آخرین جلسه تمرینی من فرض می‌کنم که هر دوی آن‌ها می‌توانند بازی کنند. در رافا گوریرو باید بگویم بازی فردا احتمالا برای او خیلی زود است. بنابراین ما به دنبال بازی هایدنهایم هستیم. در غیر این صورت فقط ماتیس دلیخت از بازی خارج خواهد شد."

یوشوا کیمیش؟

او یک بازیکن ثابت مطلق و یک امتیاز مثبت در تیم ماست. مطابق برنامه‌های من، او فردا بازی خواهد کرد. البته به دلیل محرومیت او در روز شنبه ملاحظاتی وجود دارد، اما کیمیش کیفیت خود را نشان خواهد داد و اگر اتفاقی نیفتد، فردا بازی خواهد کرد.

بازی گذشته مقابل دورتموند؟

عملکرد تیم مقابل دورتموند فوق العاده بود، این بهترین عملکرد در 90 دقیقه بود. خط میانی خیلی خوب بازی کرد. در دفاع به دلیل آسیب دیدگی مجبور به تغییر مکرر بودیم. ما همچنین باید در موقعیت 6 تغییرات زیادی ایجاد می‌کردیم، زیرا کنراد لایمر باید دفاع راست بازی می‌کرد و لئون بیرون بود. آرزویم همیشه این است که در صورت امکان با یک ترکیب ثابت بازی کنیم. شنبه بازی مهم دیگری داریم که می‌خواهیم آن را ببریم. متأسفانه چند علامت سوال دیگر برای پاسخ وجود دارد. علاوه بر این، گالاتاسرای متفاوت‌تر از دورتموند بازی می‌کند.

گالاتاسرای؟

در بازی اول به اندازه کافی مشکلات داشتیم که از آن‌ها درس بگیریم. گالاتاسرای بسیار قوی بود. آن‌ها با شدت و شجاعت زیادی بازی می‌کنند. در 70 دقیقه اول آن‌ها در بالای زمین دفاع کردند، آن‌ها زیاد دویدند و ما مجبور شدیم با فشار زیادی دست و پنجه نرم کنیم. انتظار دارم فردا دوباره یک تیم بسیار سرسخت و فوق العاده قوی داشته باشیم. آن‌ها من را به یاد تیم چند سال پیش آتالانتا می‌اندازند. وقتی توپ را در اختیار داریم، به دقت در حرکت نیاز داریم و باید ساختار خوبی داشته باشیم. همچنین می‌خواهیم تاکتیک‌های هجومی بازی دورتموند را اینجا هم پیاده کنیم. انتظار یک بازی سخت و دشوار را دارم.

1950809

مانوئل نویر؟

او به طرز شگفت انگیزی خوب کار می‌کند. ما مطمئن نبودیم که می‌تواند بلافاصله بازی‌های اواسط هفته را انجام دهد. البته او واکنش‌های کوچکی داشت، اما فردا هم بازی می‌کند. نحوه بازی او قابل اغراق نیست. اگر او این روند را ادامه دهد، قطعاً دوباره به سطح بالای خود خواهد رسید. او به ما ثبات و آرامش می‌دهد، به سبک خود رهبری می‌کند و روی هم‌تیمی‌های خود اثرگذار است.

مشاجره با لوتار ماتئوس؟

شما معمولا همیشه یک نظر صادقانه از من دریافت می‌کنید. تیم مستقیماً از ما بازخورد دریافت کرد و آن‌ها به خوبی می‌دانند که عملکرد خوبی ارائه کردند.

احتمال صعود به دور حذفی پس از بازی فرداشب؟

البته این هدف ماست که هر چه زودتر به مرحله حذفی راه پیدا کنیم. این به ما اعتماد به نفس زیادی می‌دهد و اگر این کار را انجام دهیم، همچنان تشنه موفقیت می‌مانیم. همه می‌خواهند در لیگ قهرمانان بازی کنند، بنابراین حتی اگر جواز حضور در دور گروهی را داشته باشیم، انگیزه خود را ادامه خواهیم داد. اما قبل از اینکه در مورد آن صحبت کنیم، تمرکز کامل روی بازی فرداست.

هری کین؟

نمی‌توانم او را به اندازه کافی برای عملکردش تحسین کنم. او یک مرد خانواده است، این فقط یک حرکت برای او نیست، این یک قدم بزرگ است. همیشه برایم روشن بود که او چه توانایی‌هایی دارد. واضح بود که او می‌تواند این کار را در هر زمین فوتبالی در جهان انجام دهد. او عالی است. هری کاری را انجام می‌دهد که همیشه انجام می‌داد. او یک فرد و یک ورزشکار بزرگ است.