به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته یازدهم بوندس‌لیگا به مصاف هایدنهایم رفت و با نتیجه 3-2 برنده شد.

1952676

بایرن مونیخ این بازی را هجومی آغاز کرد و دقیقه 13 توسط هری کین به گل رسید. لروی شانه پس از نفوذ از سمت چپ خط دفاعی حریف به داخل محوطه جریمه پاس داد و کین پس از کنترل آن با ضربه پای راست توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

1952677

بازی در نیمه اول پس از این گل از سوی هر دو تیم متعادل دنبال می‌شد که کین در آخرین لحظات موفق شد دومین گل خود را بزند. او در دقیقه 43 این بار روی ارسال کرنر سانه با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

بایرن در نیمه اول برنده به رختکن رفت و در نیمه دوم بیشتر سعی کرد جریان بازی را مدیریت کند. کاهش حملات بایرن نسبت به نیمه اول به حریف اجازه داد تا برای جبران نتیجه شانس خود را امتحان کند.

1952679

دقیقه 67 بایرن روی ضدحمله گل اول را دریافت کرد. اگرچه پاس عرضی با برخورد به مدافعان مطابق انتظار وارد محوطه جریمه نشد اما تیم کلایندینست در فاصله یکقدمی با دروازه آن را به گل تبدیل کرد.

1952678

میهمان پس از این گل با پرس از بالا سعی می‌کرد بازیکنان‌ بایرن را به اشتباه وادار کند که موفق بود و روی یک پاس اشتباه، جان بسته به توپ رسید. ضربه محکم او با وجود تکل بازیکن حریف ارتفاع گرفت و بالاتر از دستان مانوئل نویر به گل تبدیل شد.

1952680

بایرن شباهتی به تیمی که علاقه دارد با تساوی به رختکن برود نداشت و تنها دو دقیقه بعد گل برتری را به ثمر رساند. رافائل گوئررو توپ بلوکه شده پس از ضربه اریک ماکسیم چوپو-موتینگ را با ضربه پای راست به گل سوم بایرن تبدیل کرد.

بایرن که با وجود دو گل برتری نسبت به حریف شاهد تساوی بود، به تفاضل یک گل بسنده نکرد و تلاش داشت تا اختلاف را به دو گل برساند. در دقیقه 85 چوپو-موتینگ با سانتر ماتیس تل موفق شد دروازه حریف را باز کند.

1952681

این بازی در ادامه با حملات هر دو تیم همراه بود اما در نهایت گلی در پی نداشت تا بایرن 29 امتیازی با یک بازی بیشتر بالاتر از بایرلورکوزن به صدر جدول برسد. هایدنهایم 10 امتیازی هم در رده سیزدهم قرار دارد.