به گزارش "ورزش سه"، در حالی که با چند سیو بیرانوند پرسپولیس را در بازی نگه داشته بود، رضا اسدی با یک ضربه از راه دور توانست دروازه او را باز کند. در دقیقه 69 مهاجم سپاهان پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و در حالی که شاید حتی طرفداران این تیم نیز شانس زیادی برای تبدیل این توپ به گل قائل نبودند، یکی از بهترین گل‌های ادوار لیگ برتر را به ثمر رساند.

ویدئو: 316514

اسدی در این صحنه دورخیز بسیار بلندی داشت و بعد از سوت داور به سمت توپ حرکت کرد و در حالی که تقریبا ژست کریس رونالدویی هم داشت، پای خود را به زیر توپ کوبید تا توپ از بالای سر دیوار دفاعی پرسپولیس بگذرد و به سمت دروازه برود.

در شرایطی که به نظر می‌رسید توپ از بالای دروازه به بیرون برود، اما شوت اسدی قوس فوق‌العاده‌ای گرفت و دقیقا در نزدیکی تیرک دروازه پایین آمد تا بعد از برخورد به تیرک افقی دروازه راه دروازه را پیدا کند و با یک سایش ریز وارد دروازه شود.

این در حالی است که بیرانوند در تمام این لحظات مثل طرفداران پرسپولیس و سپاهان این شوت و فرودش در درون دروازه‌اش را مشاهده می‌کرد و از همان ابتدا کاملا در مقابل این ضربه استثنایی تسلیم شده بود.

رضا اسدی هم بعد از این گل به سمت ضلع جنوبی ورزشگاه رفت تا این گل را با طرفداران سپاهان جشن بگیرد و البته خود را به دوربین عکاسان نشان دهد؛ بعد از بهترین گل عمرش.

نکته جالب اینکه اسدی در لیگ بیست و یکم فصلی ناموفق را با پرسپولیس گذراند و در پایان فصل نیز به بدترین شکل ممکن از سوی یحیی گل‌محمدی کنار گذاشته شد، اما در تراکتور و با تعویض پست به خط حمله رفت و حالا با پیراهن سپاهان این انتقام ویژه را گرفت.