به گزارش "ورزش سه"، از سپتامبر سال 2023 فروند به عنوان مدیر ورزشی بایرن منصوب شده است و در طول این مدت توانسته است ارتباط خوبی با رسانه‌ها بگیرد. او در مورد تجربه کاری‌اش با بایرن صحبت کرده است.

بولت تراکتورماه‌های اولیه در بایرن؟
"وقتی برای اولین بار به اینجا رسیدم، می‌خواستم روی آشنایی با کارمندان در سابنر اشتراسه تمرکز کنم. اکنون این کار روزانه بیشتر و بیشتر شده است. هر روز گفتگوهای زیادی در دستور کار است. معمولاً زود در دفتر کارم هستم. بعد از ساعت 8 صبح مشغول پردازش ایمیل، برقراری تماس تلفنی و چیزهای دیگر هستم. در مبادله روزانه با کادر مربیگری من می‌خواستم به سرعت به بایرن و اندازه و قدرت این باشگاه نزدیک شوم. در یک روز عادی، من تا عصر در باشگاه هستم."

1954292

بولت تراکتوررابطه  با مکس ابرل (مدیر اجرایی سابق لایپزیش)؟
“مذاکرات با مکس ابرل همیشه درست و خوب بوده است. ما مدت زیادی است که یکدیگر را می‌شناسیم. زمانی که او در گلادباخ بود، ما روی نقل و انتقالات مارتین هینترگر و استفان لاینر کار می‌کردیم. مکس برای مدت طولانی در این کار بوده و تجربه زیادی دارد. ما همیشه تبادل نظر خوبی داشته‌ایم. ما اخیراً برای تور مدیران ورزشی در بوستون با هم بودیم."

بولت تراکتوردر مورد اولی هوینس (رئیس سابق بایرن مونیخ)؟
"اولی هوینس و بایرن به یکدیگر تعلق دارند. او به همراه کارل هاینز رومنیگه، باشگاه را به آنچه امروز است تبدیل کرد. او شخصیت بزرگی است. تبادل نظر با او همیشه هیجان انگیز است. او همیشه همه چیز را برای بایرن می‌دهد.، گاهی اوقات وارد بحث‌های سخت می‌شود - و این چیز خوبی است. اف سی بایرن همیشه بخش بزرگی از اولی هوینس خواهد بود."