به گزارش "ورزش‌سه"، برای خبرنگاران اصفهانی و همینطور آن‌هایی که از تهران زحمت حداقل 10 ساعت سفر زمینی را به جان خریدند تا اتفاقات و حواشی یکی از مهم‌ترین مسابقات فصل را پوشش دهند، واکنش بازیکنان و اعضای دو تیم بی‌شک برایشان بسیار پراهمیت است و در این بین معمولا بازیکنان تیم بازنده در چنین مسابقات بزرگی اگر نخواهند درباره داوری یا مسائلی که به نفع خودشان است، صحبت کنند ترجیح می‌دهند در میکسدزون خبری سکوت کنند.
‌با این حال علیرضا بیرانوند از آن دسته بازیکنانی به شمار می‌رود که به خوبی می‌تواند در شرایط مختلف حالات روحی‌اش را کنترل کند و به همین دلیل هم بود که پس از مصاف با سپاهان مقابل خبرنگاران ایستاد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

1954124

اما یکی از نکات قابل توجه صحبت‌های سنگربان ملی‌پوش سپاهان جایی بود که او درباره شعارهای هواداران سپاهان علیه خودش صحبت کرد و در اینباره اینطور توضیح داد: «شعار بارون بارون جوری شده که پشتش چیزهای دیگر اضافه می‌کنند (با خنده). در کل من به آن‌ها تبریک می‌گویم. من همه مردم را دوست دارم. این چیزها طبیعی است و باید تیم خودشان را تشویق کنند. آن‌ها هم می‌دانند من آدم شوخی هستم و وقتی بی‌احترامی می‌کنند حرکاتی نشان می‌دهم که به دل نگیرند یا من ناراحت نشوم. دم‌شان گرم هواداران سپاهان جو خوبی دادند. به هر حال طبیعی است و باید انتظار داشته باشیم بیرون از ورزشگاه آزادی این اتفاقات برایمان بیفتد.»