به گزارش "ورزش سه"، اظهارات توخل درباره علاقه شدیدش به حضور امباپه در بایرن مونیخ و این که حتی حاضر است برای به خدمت گرفتنش با دوچرخه تا پاریس برود توجه بسیاری را به خود جلب کرد. 

حتی با این که این مربی آلمانی مدعی شده که جذب این بازیکن تصوری غیرواقعی است اما نه او و نه مدیران این باشگاه احتمال به خدمت گرفتن امباپه را به صورت کامل رد نمی‌کنند و این اتفاق را غیرممکن نمی‌دانند. 

این ستاره فرانسوی یکی از بازیکنان محبوب در بایرن است که اولی هوینس و کارل هاینس رومنیگه علاقه زیادی به او دارند. نام او در جلسات مدیران این باشگاه بارها و بارها مطرح شده و درباره او در این جلسات صحبت شده است. 

اگر فرصت جذب او در مقطعی به دست بیاید، بایرن بدون شک برای این کار اقدام خواهد کرد. خصوصا که قرارداد امباپه در تابستان 2024 به پایان خواهد رسید و او عملا بازیکن آزاد به حساب می‌آید اما مسئله مهم دستمزد دریافتی او در پاری سن ژرمن است. 

1953468

امباپه در حال حاضر حدود 100 میلیون یورو در سال دریافت می‌کند و هیچ باشگاهی بدون سرمایه‌گذار خارجی توانایی فکر کردن به پرداخت چنین دستمزدی را هم ندارد. این بازیکن در صورت تمایل به حضور در بایرن باید دستمزدش را به شکل قابل توجهی کاهش دهد چون بایرن حاضر نیست دستمزدی بالاتر از 25 میلیون یورو در سال که سقف پرداختی آنهاست را بپردازد. 

این بازیکن سابقه همکاری با توخل در پی اس جی را داشته و می‌داند که با هدایت او چه اتفاقاتی در انتظارش است. حالا همه چیز بستگی به او دارد که از خودش بپرسد که چه چیزی برایش مهم‌تر است، این که پول بیشتری به دست آورد یا شانس بیشتری برای کسب جام‌ها داشته باشد.