به گزارش "ورزش سه"، توخل از زمان حضورش روی نیمکت بایرن مونیخ در اواخر فصل گذشته با فشارهای بسیاری روبرو شد و انتظارات از او بسیار بالا بود. 

عملکرد بایرن مونیخ در این فصل قابل قبول بوده اما باز هم حضور بایرلورکوزن در صدر جدول بوندسلیگا و قرار گرفتن آنها در رده دوم باعث شده که انتقادات و فشارها همچنان به قوت قبل باقی بمانند. 

اولی هوینس یکی از افرادی است که در طول این مدت بارها انتقاداتی را در گفت‌وگوها با رسانه‌ها و به صورت علنی از این مربی آلمانی مطرح کرده و این اتفاق چند هفته قبل هم بار دیگر رخ داد که با ناراحتی و عصبانیت توخل هم همراه بود. 

1954860

با این حال، کریستوف فروند در نقش میانجی ظاهر شد و بلافاصله جلسه محرمانه‌ای را بین این دو نفر برگزار کرد تا در آن به صورت مستقیم با هم صحبت کنند و تمامی مشکلاتی که در طول این مدت به وجود آمده را حل کنند. 

سوءتفاهم‌ها و اختلاف نظرها در این گفت‌وگو مطرح شد و در نهایت دو طرف توانستند با یکدیگر به توافق مشترکی برسند تا چنین بحث و درگیری‌هایی در ادامه فصل تکرار نشود و این تیم بتواند با قدرت تمام به فکر بازپس گرفتن صدر جدول بوندسلیگا و ارائه عملکرد درخشان در لیگ قهرمانان باشد.