به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر بعد از پیروزی هشت گله مقابل افغانستان، حالا آماده دیدار با هند می‌شود. کاروان این تیم ساعتی پیش با حضور کارلوس کی‌روش راهی هند شد تا دومین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی را مقابل این تیم برگزار کند.

تیم قطر بعد از استراحتی که روز گذشته پس از بازی با افغانستان برای رفع خستگی این مسابقه داشت، تمرینات خود را در زمین تمرینی اسپایر از سر گرفت و تمامی بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

1956181

دیدار قطر با هند یک مبارزه سخت برای کسب مقام اول گروه خواهد بود و کار برای شاگردان کی‌روش آسان نخواهد بود، به خصوص که بازی در خاک هند و در بین هواداران آن برگزار می‌شود و این چیزی است که کی‌روش سعی کرده در روزهای گذشته به بازیکنانش انتقال دهد.

در آخرین تمرین کی‌روش، ترکیب موردنظر خود را برای بازی چید و شیوه بازی موردنظر را هم به بازیکنان انتقال داد. آخرین تمرین در ورزشگاه مسابقه، استادیوم کالینگا، ساعت 4:30 به وقت هند برگزار خواهد شد تا بازیکنان قطر با چمن ورزشگاه آشنا شوند.

کاروان تیم هند نیز عصر دیروز پس از غلبه بر تیم کویت و کسب سه امتیاز که روحیه این تیم را بسیار بالا برده، به شهر بوبانشوار بازگشت و حالا در انتظار هوادارانش برای استقبال در مقابل قطر خواهد بود.