به گزارش "ورزش سه"، واران در تابستان 2021 با سر و صدای زیادی به یونایتد اوله گونار سولسشر پیوست. اما قهرمان چهارباره لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید، از زمان انتقال به انگلیس اغلب با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است و در ماه‌های اخیر، اعتماد اریک تن‌هاخ، سرمربی فعلی تیمش را از دست داده است.

در واقع، واران تنها یک بازی در لیگ برتر را از ابتدا آغاز کرده است، آن هم شکست خانگی یونایتد مقابل کریستال پالاس بوده است. از زمانی که در آگوست سال جاری در نیمه اول مقابل ناتینگهام فارست مصدوم شد، تن‌هاخ هری مگوایر و حتی جانی اونز را به او ترجیح داده است.

بولت پرسپولیسگزارش‌ها حاکی از آن است که با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات ژانویه، این مدافع موضوع "بحث‌های داخلی" در بایرن مونیخ است. اسکای اسپورت آلمان گزارش می‌دهد که تیم قهرمان بوندسلیگا به دلیل دستمزد 14.9 میلیون پوندی (18.6 میلیون دلار) این انتقال را تاکنون به تعویق انداخته است، اما همچنان این بازیکن فرانسوی را یک گزینه "جالب" می‌داند و به نظارت بر وضعیت او ادامه خواهد داد. تصور نمی‌شود که وامی روی میز باشد و هزینه انتقال پیشنهادی تا 26.3 میلیون پوند (32.9 میلیون دلار) خواهد بود.

کینگزلی کومان و دایوت اوپامکانو بازیکنان فرانسوی موجود در ترکیب بایرن هستند، در حالی که لوکاس هرناندز و بنجامین پاوارد در تابستان آلیانز آرنا را ترک کردند. ستارگان فرانسوی همچنین سه اسطوره دوران مدرن بایرن یعنی فرانک ریبری، بیکسنت لیزارازو و ویلی سانیول هم هستند.